Merynuriii Umutcagla ayy dünden beri bizde aynıyız memeli cekistire cekistire koparacak sanki doymuyor yetmiyor
Umutcagla Eliffymn evet yerine koyduktan 10 15 dk sonra ağlayınca tekrar emziriyorum hiç emmemiş gibi emiyor gece deniyim teşekkürler
Prenseslerimm_3 Umutcagla ben ilk olarak küçük 30 cc biberon kullanıyorum bunu veriyorum eğer hepsini içerse hala aranırsa tekrar yarısında birdaha yapıyorum siz siz olun büyük biberon kullanmayın ufak ufak başlayın hep
GezginPaNDa Umutcagla her zaman önce emzirin sonra mama verin . uyku problemi yaşıyorsanız geceleri verin ama baktınız gündüzleri de anne sütü yetersiz geliyor o zaman emzirdikten sonra mama verebilirsiniz
Elmassss Umutcagla elinden geldiğince emzirmeye çalış canım mamaya baslayinca meme geri planda kalıyor eğer vermek zorundaysanda gece 1 kere ver diğer uyanmalarda emzir çünkü gece emzirmek süt hormonlarını artırıyor
BuseGizem Benım bebeğimde 1 bucuk aylık hala bu zamanlarda kan şekeri düşüyormu doktor bana 3-4 saat uyuyorsa bırak uyusun dedi