Merhaba kızçeler 16 aylık bebeğim var erkek son bir iki haftadır parmak ucunda yürüyo ara ara genelde boş boş yürürken yapıyo arkamdan dolaşırken falan. Oynarken birşeyle ilgilenirken bir yere giderken koşarken değil ama bir günde birkaç krz denk geliyorum 2 saniye bir kaç adım mesela ara ara neyse doktor genel olark birşeyi yok bu zmnlrd çok bebeek geliyo bu durumdan biryerlere yetişmek için hep parmak ucunda olurlar geçici bir durum dedi tahmini yaşayıp geçiren varmı nekadar süre sonra bırakır bunu.
Hiç yürüteç kullanmadı 8 aylıkken yürüdü buzamana kadar ilk defa oldu gözlemledim evet heryere yetişmek için hep parmk ucun kalkıyo kapı kolu çekmece mas üstü tezgah üstüne bkmaya falan ama alışırs diye korkuyorum.