AnnaKurt yahu bayramda 3 defa uyuduklarını gören herkes şoka girdi. Bu aya geldi hala 2 uyku yapmıyorlar mı diyorlar zaten 1 yaşından sonra tek uykuya düşüyormuş şuan 3 uyku çok fazlaymış. Uyku eğitimi sayfalarında da bu ayda hep 2 ye düşürüldüğü yazıyor kafam karıştı iyice