dlk1410 aklınızda bulunsun bir daha insallah basınıza gelmez ama sakin kimyasallar deterjandır vs kullanmayın önce o çayı kuru bezle pencereyle falan iyice cekin, sonra ıslak bezle durulamaya çalışın (sadece suyla ıslatılmış bez tabi ki)
benim de basıma geldi deterjanla silmeye çalıştım daha kötü oldu dediğiniz gibi sonra yıkamaya iki defa gönderdim mahvoldu halim