Papatyamkuzum Ahmetaslanannesi aynen bende öyle. Tabi ilkten bilmiyodum hep değiştiriyordum. Zamanla anneliği öğreniyorum ☺️
Hulya0412 Oldugugibibiri Gece 12 gibi bezi takıyorum sabah 9 da falan değiştiriyorum en uzun bu kadar takılı kalıyor herhangi bir sızdırma falan da olmuyor.