balmom İşte acil olarak gittim ben hastaneye bu ağrı olması normal değil dedi buna dayanarakda söyledi dış gebelik diye . Kızımda ben hiç böyle yaşamadım bu çok enteresan sürekli batıyor gibi kitlenip kalıyorum bacağımı adım attııramıyorum o cmt günü acile gittim kan verdim pazar sabahı sonuçları göstermeye gitttim direk beni kadın doğum acile yönlendirdiler 🤷🏻♀️ Çok korkmuştum ve söylediği şeylerle beni yıktı çarşamba gidicem kese hala yok dış gebelik felan derse başka doktora gideceğim bakalım o ne diyecek aynı şeyleri söylerse oda bebeğim olmıcak😔 İnşallah vardır hakkımızda hayırlısı olsun