Bebeğime 5 aylıkken tadıma başladım şuan 7.ayda sabah akşam iki öğün ek gıda veriyordum toplamda öğün başı 3-4tatlı kaşığı kadar ek gıda alıyor bebeğim su ise nerdeyse hiç içmiyor. Bu duruma çok üzülüyorum. Tüm büyükler bebeğimi gördüğünde bizimki tabak tabak yiyordu senin çocuğun hiç yemiyor niye böyle gibi şeyler söylüyor psikolojim bozuldu artık. Var mı çocuğu benim gibi olan anneler? 7 aylık bebekler ne kadar ek gıda alıyor moral verecek yok mu :(