Kızlar şuan çok endişeliyim geçen doktor muayenede bir şişlik gördü örnek aldı enfeksiyon demişti bir jel verdi ben çok ciddiye almadım jelide kullanmadım
az önce ilişki esnasında bir batma hissi oldu duramadım bir baktım cok afedersiniz vajinanım sağ kısmı o kadar şişmiş ki şarkıyo ,içerden parça kaymış sanki ön kısım sarktı 😢panikten midem bulanıyor resmen.hala acı var nedir bu ya ? Rahim sarkması vs olur mu? Ben enfeksiyonun böyle ciddi olacağını düşünmedim doktorda ciddiye almadı bir jel verdi geçti çünkü başka doktora gideceğim yarın ama panikledim :(