Cetininannesi canım öncelikle çok geçmiş olsun. Benim oğlum ameliyat oldu. 4 aylık farkedildi. Duşta vs hep kontrol ediyorduk, sıcakta suya girince iniyordu ama 1 yaşa kadar bekledik tamamen bi inme olmadı. Doktor eliyle bulup indiriyordu. 1 yaşa gelince cocuk cerrahı ameliyat gerekiyor dedi. İki taraflı oldu. Sünnetle beraber. Biz de çok üzüldük endişe ettik.
ama sonrasında içimiz rahat etti. Böyle her bez açtığında orda mı değil mi, değilse bi üzüntü kaplıyordu beni. Tedirgindim sürekli. Şu an sağlığına kavuştu diye seviniyorum. Biliyorsun ki testislerin yerinde olması çok önemli, kasıkta karında olduğu sürece işlevlerini kaybedebiliyorlar.
şuna da söyleyim biz sünnetle beraber olduk inan sünnetin sonrası çok daha zor. AmeliyAt yerinde bandaj vardı 2 gün sonra doktor kontrole çağırdık kendi açtı. Arada tentürdiyot sürdük bu kadar. Doktorun de dediği bu işlem aynı gün ayağa kalkacağı bir işlem ama sünnet olduğu için 2-3 gün yatmalı dedi.oğluma bi ağrı sızı vermedi şükür. Şu an belli belirsiz izleri.
varsa sormak istediğin yardımcı olurum