Benim bebeğimin de gaz problemi var ben şu şekilde azalttım:
zinco ve biogaia kullanıyorum zinco yetersiz gibi geliyor sab simplexe geçicem
ayaklarım hep sıcak aynı şekilde bebekte 3 çorap giydiriyorum
sabah öğle akşam yemeğinden sonra kaynar suyu bir çay bardağına söküp 2 çay kaşığı kimyon ve bir küp şeker karıştırıp 10 dk bekleyip içiyorum
humana still tee içiyorum hem süt yapıyor hem rezene gaza iyi geliyor
karnına gaz masajı yapıyorum
bunları yaptığım halde gazı var ama Bunları yapmazsam kıvranıyor