Kuzeymerve Merhaba kızlar ellerimin üstü bileklerim ve dirseklerimde kararma oldu hamilelikte geçer dedim doğumdan sonra krem de kullanıyorum ama geçmedi acaba başka bi rahatsızlık mı var diye korkmaya başladım böyle bi sorunu olan var mı
Pelloo Cildiye doktoruna görün canım istersen, hamilelik lekesi olmadığından şüphen varsa. Benim göbeğim birde yüzümde oldu sonra geçti