My0 İyi akşamlar 3,5 aylık bir bebeğim var doğduğundan beri hem meme hem mama şeklinde ilerledik ama son bir haftadır falan sütüm baya baya azaldı sağdığımda bir ölçü anca çıkıyor yeniden sütümü artırabilir miyim benimle aynı aylarsa benzer sorunu yaşayıp aşabilen oldu mu
secoz My0 su canım ben gün içinde su içen biri değilim göğüslerim dolu olmuyor ama gece 1 bardak su içsem uyandığımda dolu oluyor tabi uykuda önemli
Nefeess My0 Bebeğinin emmesi de çok etkili şuan emmede sıkıntı yaşıyorsanız atak dönemi içindesiniz bir süre sonra eski düzene dönersiniz biz de her atak döneminde memeyle kavga ediyoruz mamaya düşüyoruz sütüm azalıyor şuan öyle bir dönemdeyiz canım çok sıkılıyor 😰
Poyris My0 benim de oyle azaldi bi ara, yemene dikkat et. Stres yapma , articagina inan. Emmedigi gigsunu mjtlaka sag. Ben gelse de gelmese de iki gohsumu 15 dk sagdim hep. Bide nisastali kurabiee
Selin1234 My0 rezene çayı bol su ve uyku benim sütümü arttırıyor 3,5 aylık şuan kızım düzenli içiyorum rezeneyi
Hemsireanneninbiri Aynı ay mı bilmiyorum ama bir ara benim de baya azalmıştı bende kesildi sandım ama sonra uyku, beslenme, dinlenme ile hallettim. Tahin, Solgar vitamin ve su işime çok yaramıştı
My0 Hemsireanneninbiri Solgarı bende kullanıyorum suyu da iki gündür artırmaya başladım beslenme olarak dikkat ettiğiniz bişey var mıydı
My0 secoz Suyu da artırmaya başladım uykuyu da artırmam lazım o zaman inşallah kesilmeden arttırabilirim
Hemsireanneninbiri My0 dur kurusu ve yulaf yedim bir de dut kurusunun da etkisi çok bence ne zaman yesem faydasını gördüm
Nefeess My0 Atak dönemi içinde meme reddi yaşıyorsunuz büyük ihtimalle geçici ama pes etmeyin kucakta sallayarak zıplayarak az da olsa emzirin
My0 Selin1234 rezenenin ilerde çocuk için zararlı olduğunu okuyunca içmeyi bırakmıştım tam bilgili değilim ama bir araştırın isterseniz. Teşekkür ederim öneriler için 👍🏻