minikoglum28 Ben tabi uzman değilim ama çok araştırdım. Uyku eğitmenleri günde en az 2 saat deliksiz uyumalı diyor. 1bucuk 2 saatten 2 uyku yapmalıymış bebekler. Ama bazı doktorlar da gündüz uykuları bir saati geçmesin toplamda 3 saat olsun diyorlar. Sanırım en doğrusu kendi çocuğuna uygun olanı bulmak. Benim oğlum 2 saatte 1 uykuya düşüyor. Benim desteklerimle 1 saat uyuyor. Yani gün içinde üç ya da 3 buçuk uyku yapıyor. Ama sanmaki bu uykular deliksiz… Pişpişliyorum destekliyorum… Bu ara atak haftası normalde yedi 7-7.30 gibi kalkan çocuk 5-5.30 gibi uyanıyor. Rutin oluşturup uyku saatini erkene çektim ama gece de sık sık uyanıyor yine de buna şükür diyorum. Çünkü geceleri hiç uyumuyorum sabah 5-6ya doğru uyuyordu. Tek umudum bu dördüncü ay atağının bitmesi… Ve her şeyin mucizevi şekilde düzelmesi:( Bir de kesinlikle uyku eğitimi aldıracağım. Çünkü ben uykusuz kaldığım zaman çok huzursuz ve gergin oluyorum bebeğim de öyle uyku eğitimi alıp yolumuza bakacağız artık