Gkyz27 Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 4 aylık ve yalnızca anne sütü alıyor. Saçlarımda beyazlar çok. O yüzden boyamak istiyorum. Normalde organik boyayla bir kaç defa boyadım ama bu defa kuaförde boyamayı düşünüyorum. Bu dönemde saç boyayan var mı ?
Newmom123 Gkyz27 ben boyatiyorum avedanin organik boyasiyla dip boya yaptiriyorum ama rofle yaptirmadm geldigi halde
Atlasbebek3535 Gkyz27 bende iki aylıkken acma ombre yaptırmıstım hem kadın dogumcum hemde cocuk hekımım yaptırabılecegımı söylemişti
Atlasbebek3535 Gkyz27 doktorum şu mantıktaydı aslında saç dersinden gecıyosa hangi kullandıgın malzeme dogal domestos kullanmıyo musun mesela demişti🙈