Balim61 Aysesirac05 Çocuğa neden babasinin ismini koymak istiyo?Baba oğul ayni isimde hic hos degil bence.Zaten ibrahim uzun bi isim yanina bi isim dha kouunca uzadikca uziycak gereksz
Aysesirac05 Balim61 sevgili oldukları zamanlardan beri hep istiyordu babasının ismini koymayı şimdi de Allah’ım nasip etti oluyor öyle istedi bilmiyorum bence çok anlamlı koyanda çok insan var teşekkür ederim cevabınız için