Agoghst Oğlum iki haftalıkken satın almıştım, 3 aylık olana kadar kullandık. Kış bebeği olduğu için çok da dışarı çıkamadık zaten, yani çok az kullanıldı. Yenidoğan aparatıyla birlikte 240 liraya satın almıştım, aynı şekilde 180 liraya satmayı düşündüm. Ama tekliflere açığım tabi.