Sevilaynil Kızlar merhaba ilk bebeğim bugun çok kötü ishal oldu çok fazla bezi ıslattığı için pişikte oldu hiç birşey yemek istemiyor emmekte istemiyor ne yapabilirm lütfen gören yazsn 😥😥8 ay 13 günlük
Kralkralice Sevilaynil salgın var canım benim oğlumda 10 aylık ateş ishal doktor yatış verdi şu an hastanedeyiz
gokceyasss Sevilaynil benimli de 8 ay 20 günlük bugün ishalde 4. Günümüz. 10 gündür de ateş öksürük gaz neler çektik bir kg verdi 😢
Irmakprensesinannesi Sevilaynil ishal ateş huzursuzluk salya var bizde hem aşıdan hem de disten oldu ishal dsten çıkacaksa ondanda olur sadece ishal varsa tabi
gokceyasss Kralkralice yatış derken hastanede mi yatıyor yoksa serum alıp çıkıyor mu? Neden yatış verdiler
Sevgiela Sevilaynil bizde 8 aylıkken ishal olmuştuk doktorumuz toz bir ilaç vermişti ismini hatırlayamadım bol sıvı alımı muz çok yedirmiştim ama iştahı çok azdı
Tuti29 Sevilaynil salgın var canım kızım almadı inşallah almaz da ama ben aldım ben çok zor geçiriyorum küçük bedenler nasıl dayanıyor Rabbim kolaylıkla atlatsın inşallah bol sıvı alsın
Cennet24 Sevilaynil bizde 8ay17gunluk aynı durumdayiz burun akintisi ishal ve hafif öksürük başladı bugün Allah’tan hasta olunca yemek yemesede emmeyi bırakmıyor
Sevilaynil Cennet24 çok geçmiş olsun 1 hafta önce öksürk grip oldu tam iyilşti derkn ishal başladı neler yaptınz ishal için😥burun akıntısı için sadece burun temzlği yaptm geçti çok şükür