Kızlar bebeğim tam 5 aylık oldu ve inanılmaz mız mız çıngırağı düşse ağlıyor beni sürekli yanında istiyor hareketleri de hızlandı iyice çıngırağı bile sallarken heyecandan kafasına gözüne vuruyor bi anda allahtan yumuşak 😂 beslenme düzeni uyku düzeni her şeyi değişti böyle durumda olan var mı ya yoksa tek biz miyiz