Yavrusuu Kızlar oğlumun 1 yaş doğum günü için dolaptan bu elbiseyi aldım nasıl sizce https://imgyukle.com/i/RqFSIq
Deletedmom_22 Olric11 tatile gitmiş tonton yazlıkcı teyze elbisesi gibi ☺️☺️🌺 Ya istemsizce güldüm 😅 inşallah kırmamışımdır post sahibini
BARTUMOM Yavrusuu elbiseye üstünüze giymeden yorum yapmak yanlış olur belki siz daha güzel tasiyacaksiniz makyajla altına giydiğiniz ayakkabıyla sık bir hale gelebilir resimde çok salaş durmuş ama sizde belki durmayabilir
Merviskooo Yavrusuu biraz değişik bir görüntüsü var ama oğlunuzun ve eşinizin kıyafetiyle bir uyum yakalanırsa saç makyaj vs dahil bence resimlerde güzel görünür rengi de çok tatlı hepiniz maviş olun çok da yakışır 🥰
Merviskooo Yavrusuu biraz değişik bir görüntüsü var ama oğlunuzun ve eşinizin kıyafetiyle bir uyum yakalanırsa saç makyaj vs dahil bence resimlerde güzel görünür rengi de çok tatlı hepiniz maviş olun çok da yakışır 🥰
Dondurmalikahve Yavrusuu Yazıp yazmamak konusunda çok kararsız kaldım ama perde gibi duruyor özür dilerim ki öyle 😔
EftelyaUmut Ayyyy kızlar bana da yorum yapın hele ben de oğluşumun doğum günü için bunu aldım altına da beyaz spor ayakkabı ya da beyaz babet alıciiiiiimmm
alinaannee EftelyaUmut elbise güzel ama bence çok günlük bir elbise Doğum günü için uygun değil tabi siz bilirsiniz 🌸
AtlasEgeninAnnesi EftelyaUmut Güzel ❤️❤️ Oğlumuza da bu şekilde bir papyon ile çok müthissli olur bence
Tatlican Yavrusuu Şimdi sadece elbiseye odaklaninca göze cok hoş görünmüyor ama oglunuz ile ayni renk giyip masada susler balonlar filan guzel durur bence.
EftelyaUmut Tatlican ben de sade olsun istiyorum aslında babası oğlum ve mavi renk giyelim dedik ☺️Teşekkür ederim yorumun için canım ❤️
alinaannee Yavrusuu günlük markete giderken giydiğim bir elbise tabi yine de siz bilirsiniz şifon bir elbise daha şık olabilir 🌸