Kızlar bebegim 4 aylik bugün dr kontrolüne gittik sütün yetersiz dedi bebegim çok fazla ağlamaya başlamıştı ve kilo da çok az almıştı. Bugün mama takviyesine başladık 2 saatte bi pompa yapicaz yetersiz yerde mama yapip vericem ,normalde memede emerken uyuyordu şimdi nasıl uyutucam.