Merhaba hanımlar,
23 haftalık hamileyim ve oğlumu bu hafta memeden kestim. 1 hafta oldu geceli gündüz artık hiç emzirmiyorum. Gündüzleri arada gelip üstümü açmaya çalışıyor ve meme diyor. Biliyorum unutması pat diye olmaz. Ne zaman unutur sizce? Yaşayan anneler sizinkiler tamamen ne zaman unuttu?