irva AfraZ Sıkıntı olmaz canım o paketi bitir 4 numaraya öyle geçersin.İçeriğinde ki vitaminler numarasına göre artıyor sadece içerik değişiyor yani.Kısa zamanda bitir yenisini alırsın.