mlkbykk 4 ay 17 günlük bebeğim var. Ellerini uyurken parmağını avuç içinde tutacak şekilde yumruk yapıyor. İnternete baktım serebral palsi falan diyor ama motor gelişiminde hiçbir sıkıntı yok, dönüyor hareket ediyor. Sizin bebekleriniz de yapıyor mu ?
neslicanben mlkbykk ayy demeyin öyle benim bebeğimde öyle uyuyor ama ben hiç sorun etmedim şunu okuyana kadar. Kötüyü çağırmayın. Böyle hastalıklar tek belirti ile teşhis konulmaz. Sağlıkla büyüsün evlatlarımız
neslicanben mlkbykk prematüre benim bebeğim kro 6 düzeltilmiş 3 aylık. Yani 3 aylık olarak ilerliyor gelişimi