Badelikom1 oglum 28 aylik dediklerinizin aynisini birebir yaşıyorum. Normalde suyu cok sever ama banyo deyince kıyamet kopuyor. Tek başıma asla yaptiramiyorum zaten.. Rahatsız olduğu şey gözüne ve yüzüne su gelmesi. Banyo şapkası aldık , ellerimizle yüzünü kapatıyoruz vb çözümler de cok ise yaramıyor. Ben de zor durumdayım önerisi olan varsa ben de bekliyorum, sabırlar dilerim🤲🙆♀️🍀