Momylion bebegim 5. Ayına girecek. Sadece anne sütü alıyor.
Bu aralar bizde bu sorunu yaşıyoruz. Doktor 1 haftaya kadar da normal dedi. Önce 4 gün yapmadı, yaptıktan sonra 6 gün daha yapmadı ve en son yine 4 gün yapmadı. Arada zeytinyağı da verdim onun etkisi mi bilmiyorum ama sanırım alıştık bu duruma. Perşembe günü kontrolümüz var bakalım artık.