Eylul06 öyle oluyor ilk günler çok normal, benim kızım da yaptıktan sonra söylüyordu. Anne ben çiş yaptım diyordu, bakıyordum yere yapmış. Halıları falan kaldırmıştım ben. İlk 3 gün gece o uyuduktan sonra bezledim, sabah geri çıkardım. Önce gündüzün oturmasını istedim, sonra geceyi de bıraktık. İlk gün 7 külot vardı yetmedi, gidip 5 külot daha almıştım 🤣 geceye geçince 2 saat sonra kaldırdım çiş yok dedi geri yattı 1 saat sonra geldi yanıma anne ben işedim üstüne başına çarşafa işemiş 🤣🤣 3 tane su geçirmez örtü aldım. Şimdi şükür gece de iyiyiz. Örtülerden alın muhakkak gerçekten çok işime yaradılar