Deletedmom_32 Kızlar evet bebeğim bişeyler diyor tam anlamlı değil ama babaa diye uzatıyorum oda o sesin aynısını çıkarıyor gibi böyle birşey mümkün mü ya anne dediği de oluyordu doğduğundan beri buna kaynanamda şahit 🥲ama öyle ağız dolusu demedi tabi anne diye
neslicanben Deletedmom_32 bende benim kızımda aynısını düşünüyorum ;) anneeğğ diyor bence 😂 ben çok konuşuyorum, kitap okuyorum belki oda ses çıkarmayı öğrenmiştir diye düşünüyorum
Aklimdasin Deletedmom_32 şimdi hayııır erken daha diyenler olacaktir. :)) ama mümkün bende şahit oldum akrabamızın cocugu o ayda baba diyordu
bebetom08 Deletedmom_32 Yaa benim bebeğim tam 5 aylık ve 2 haftadır annneee diyo ve ben ilkde refleks öyle ağzından çıkıyo sanıyordumda baktım devamlı söylüyo inanamadım başkasına anlatsam inanmazlar küçük daha ne anlar derler ama cidden abartmıyorum anne diyo 😁 ki ben sürekli an ne diye heceliyorum belkide onun etkisi..önce anne demelisin oğlum 😁
Asel2267 Benim kızım da cok erken konuştu 10 yaşında esim diyor ki ağzında mı yorulmuyor hiç susmuyorsun diye 😁😁😁 konuşmanın çok faydası oluyor benim bebegim de 3 ay 16 günlük bende cok konuşuyorum agu aaaa diyo fazla sesi cikmiyo prematüre doğdu belki de ondan olabilir diyorum her cocuk bir değildir tabi
BitterCoffee Benim bildiğim kadarıyla bebekler üzerinde yapılan bir araştırmaya göre anneye benzettiğimiz ses Neh sesi olabilir benimki de diyordu çünkü.Bu da açlık anlamına gelirmiş bebeklerin dili diye youtube da aratabilirsiniz.tabi ki her anne daha iyi bilir ve hisseder bu araştırma kesin bi Bilgi olamaZ🤗
Nursena0606 Deletedmom_32 oğlum 5 aylıkken net Bir şekilde anne dedi. Şimdi 7 buçuk aylık. Anne, baba, dede, mama, nene diyor, alkış yapıyor, göz kırpmaya çalışıyor ikisini kapatıp açıyor. Çok şekerler.