Srap Kızlar kızım 1 aylık mama yiyor çay kaşığı ile su versek zararı olur mu sizler su veriyor musunuz
Aklimdasin Srap mama ile beslemedim ama 2 oglumada dogdugunda vermıstım. 1 cay kasıgı zamanla coğaltmıstım. Suyuda cok severler. Etkisi oldugunu düşünüyorum. Cok goruyorum postlarda su içiremeyenleri 🤷♀️
Erdempasam Srap dun bir doktoru dinledim youtubeden mama içen bebege de su verilmez dedi. Ben mama verdigim zaman su vermedim. Kendi doktorunuza sormaniz daha dogru olacaktir.
Ozgeayazmuhammed Srap 2 aylık doğduğundan belli veriyorum. doktor de mama sonrası verebilirsn dedi. Gaz için 1 çay kaşığı zeytinyağı bile eklediğimiz oluyor
irva Srap Oğlum mama ile büyüdü.Doktorumuz her mama sonrası bir çay kaşığı su ver ağzında pamukçuk vs oluşmasın temizlesin demişti.Bende hep verdim.Oğlum şuan 18 aylık suyu da çok sever.
Burcu4135 Srap 6 ay olana kadar doktorum asla vermememi söyledi mamayla beslendi kızım hep. Bence sizin isteginizden daha cok bebegin ihtiyacı olup olmaması. Hele 1 aylık bebegin suya asla ihtiyacı olmaz. Ek gıdaya gectiginizde su vermelisiniz.