Selam kızlar,
Bebeğim 14 aylık. Kendi başına yürümek istemiyor. Aklınıza gelecek her yere tutunup yürüyor. Düz duvara bilem tutunup kalkıp yürüyor ama ellerinden tutup tay-tay yaptığımda bırakacağımı anladığında hemen poposunun üzerine oturuyor. Bir kere babamız yürümesi için yapıp ellerini bıraktığında düşmüştü ve çok ağlamıştı. Acaba kendisinde korku olarak mı kaldı? Sizin bebekleriniz ne zaman yürüdü?