https://resimyukle.io/g/BAfvvHeod0
güzel anneler severek kullandığımız çitimizi bebeğimiz artık durmak istemediği için satıyoruz. Elim ayağım oldu. İyi ki almışım demiştim. İçine gönül rahatlığıyla bırakırdım. Hiçbir deformesi yok. Elmde 12 adet var isteyen olursa konuşuruz onun için de. 6 lısı 350₺. Biz bi süre oyun alanı olarak sonra da tv ünitesi konsol vb şeylere yetişemesin diye bariyer olarak kullandık. 8. Ay atağıyla içinde durmak istememeye başladı. Sürekli kucak istiyor. Bahçemiz var havalar ısınıyor ben de bunları satıp bahçeye çıkarırım diye düşündüm. Zaten sanırım yaşından öteye de kullanamazdım. 🥰