2811uraz benim büyük kızımın uyku arkadaşı amigurumi bir oyuncaktı, yengem örmüştü onunla ilk gece ben uyumuştum. Sonra onu uyku vakti halinde yanına koydum uyandığında yanından aldım, onu normal bir oyuncak olarak görmesini istemedim, uyudukça verdim, onu verdiğimde uyku zamanının geldiğini anlaması için. 2 kızım da uyku arkadaşı onu verdim ama o hiç sevmedi, uyku arkadaşı olmadan uyumaya alıştı. Beşiğine koyup emziğşnş verip kolik müziğini açıyordum. Sonra annem peluş bir ayı aldı yumuşacık, onu çok sevdi onunla uyumaya başladı. 1.5 yaşında şu an o ayıyşa uyur, sabah kalkınca hemen onu alır yanına, bazen dışarıya götürüyor 🤣 mama sandalyesine oturuyor yanında ayısı 🤣