Lina123_ Kizlar kızım kendini yerden yere atıyor resmen bir türlü susturamiyoruz 7. Haftasında acaba dedim 8. Atak haftası erken mi başladı böyle bisey olur mu ? Bu dönemi atlatan anneler bilginiz var mı acaba napıcagımı şaşırmış durumdayım
Bertugnunannesi Lina123_ kızınız kaçıncı haftada doğdu? Örneğin benim oğlum 38. Haftada doğdu atak gününu belirlerken beşinci haftayı değil yedinci haftayı baz alıyoruz çünkü anne karnında tamamlamadıgı ıkı haftayı saymıyoruz ona göre sayın atak dönemlerinizi
Canbebekdeniz Atak olabilir, kolik olabilir benim bebeğimde de oluyordu öyle ağlamalar. Akşam belirli gün ve saatlerde hiç durmadan ağlıyordu. Çok ağlıyorsa bir sıkıntısı da olabilir gaz, burun tıkanıklığı, açlık gibi
Bertugnunannesi Lina123_ bence beşinci hafta atak donemi. Cünkü açıkladıgm gibi anne karnında tamamlayamadıgı iki haftayı saymıyoruz yani sizin bu hesaplara göre ilk atak dönemindesiniz sekizinci hafta değil beşinci hafta.. En fazla bi hafta sürermiş sonra toparlar benimkinin uyku düzeni hala oluşmadı
Aysegulsevgi Lina123_ bebek çok kücük hersey olabilir atak da olabilir karın ağrısı da olabilir anne kokusu için bile çıldıran bebek gördüm gaz sancısı da olabilir ama tam gaz sancısının tavan yaptığı dönem allah yardımcın olsun sifa versn🌸
Banunur Lina123_ aynısını bende yaşadım 1 hafta hiç susmadan ağladı bazen ugunma oldu uyutmakta zorlandım kaç kez dr gittik gaz olabilir dediler yapmadığım şey kalmadı haftası dolunca kendiliğinden geçti
Lina123_ Banunur dün bugün aynısını yaşadım atlattığında uzun bir uyku çekti mi acaba ilk anneligim pek bilgim yok
sherlock Gazın pik yaptığı hafta canım doktorumuz öyle söylemişti. Umarım kolik değildir. Damla dozunu doktoruna danışıp arttırsan mı??
Banunur Lina123_ daha çok değişti hareketleşti gülmeye başladı uyku süreleri değişiyor daha çok uyanık kalıyorlar günde 5 yada 6 saat uyuyor gece ise kendi basina uyuyor