Anneler merhaba 1 yaşındaki Kızım ablasının elinden aldığı plastik kaşığı ağzına sokmuş ve dişleriyle kırmış ben başka odadaydım geldiğimde ağzındaydı direk aldım elinden bazı parçalar yerdeydi fakat bir kısmı yoktu kaşığın yanı az bir parça yutmuş olabilir 2 saat kadar oldu bir belirti yok siz de dışkıdan çıkar mı yoksa hastaneye götürmelimiyim 😪