Nisakus25 senemmgncr kaynatıp hem yiyin hem için suyundan da fayalanmış olursunuz bana çok iyi geliyor süt konusunda tavsiye ederim 🤭
Prensannesiiiiiiiiii Evet bn kaynatiorm hoşaf gibi iciorm hem suyunu hem posasini bazende çayın yanında kurusunu yerim gzl süt ypior