Bebeğim 7 aylık, tadımlarda sıkıntı yaşamadık içerisine hep zeytinyağı koydum, fakat normal kahvaltılara geçince kabızlık yaşamaya başladı. 2 gündür kakasını yapamıyor. Kayısı püresi verdim, su veriyorum, zeytinyağı verdim fakat fayda etmedi. Ne yapabilirim