ikikizannesi benim bebeğim iki aylık olduğundan beridir oturmayı çok seviyor. Burada çok eleştiri almıştım bundan dolayı. Ama benim bebeğim ağlama krizlerine girerdi durmazdı biz kucakta yüzü dışarı dönük şekilde oturttuğumuzda hemen susardı. Şu an dört aylık ve sürekli oturmak istiyor. Her gören çok şaşırıyor