e1if sakın yapmayın böyle şeyler fitilden de uzak durun. Sürekli o bölgeyi uyarmak popoda çatlaklara bağırsak tembelliğine , erken ergenliğe, cinsel gelişimin olumsuz etkilenmesine neden olur. 1 yaşından büyükse 1 çay kaşığı Zeytinyağı verebilir veya yağlı yemekler yapabilirsiniz bunu yapamazsanız göbeğine zeytinyağıyla masaj yapıp üzerini ısıtılmış pamukla kapatın ayaklarının altına da sürüp çorap giydirin Allahın izniyle 3 güne kalmaz kabızlığı gider. Bunu iyileşti deyip bırakamayın belli ki kabızlığa yatkınlık var 2-3 ay devamlı yapın bi zararı yok. Ben doğduğundan beri aylarca yaptım 1,5 yaşında ne gazı oldu ne kabızlığı. Kendim denedim onayladım siz de yapın mutlaka fayda veriyor Geçmiş olsun.