visneli_turtam İyi akşamlar güzel annişler, instagram da prensesbebee diye bir sayfaya denk geldim ,çok uygun ve tatlı bebek kıyafetleri var ,sipariş eden oldumu acaba kalitesi nasıl, kalıp olarak küçükmüş 2 beden büyük lazım sipariş etmek
neslicanben visneli_turtam bence bulaşmayın dolandırıcı gibi duruyor. Takipçileri bot ve yorumlar sınırlandırılmış
Shsmb visneli_turtam bende kızıma gecelik pijama almıştım, beklentim fazla yoktu. Ama yumuşacık kaliteli geldi.keske fazla alsaydım demistim
Deletedmom_22 visneli_turtam konudan alakasız olacak nerelisiniz acaba 🫢 Kullanıcı adınız dikkatimi çekti de
Birtekbirciftannesi visneli_turtam bir mağaza Sabiha olarak o sitede olan çoğu ürünü bende satım ve oranın fiyatlarına baya şaşırmıştım çünkü fiyatları toptan fiyatı sayılır ve çoğu ürünü kendim de kullandım aynı markaları
YigtnAnnesi neslicanben yoooo ben sipariş verdim bu kadar emin konuşmak neden çokta güzel kıyafetleri ?
neslicanben YigtnAnnesi ya sayıyla mı weriyorlar sizi gerçekten anlamıyorum. Ben kesin dolandırıcı mı demişim? İyi okuyun olabilir demişim dimi? Hemen bir savunmaya geçiyorsunuz bi ne yazmışım okuyun sonra saldırın
Minikkuzum1999 visneli_turtam ben hep sipariş veriyorum hiç bir olmadı yani dolandırıcı değil hem fiyatı Uygun hemde güzel 🤗🤗
visneli_turtam Minikkuzum1999 öyle mi,teşekkür ederim, ozaman bende yarın birseyler sipariş edeyim, çok güzel kıyafetler var hoşuma giden🤗
Minikkuzum1999 visneli_turtam gayet iyidi bence çünkü ben kızım 6 aylıksa mesela ben bir yaş sipariş vermiştim