Ehliyeti aldığım günden beri aktif kullanıyordum araba hamileliğimin son günlerine kadar da kullandım cayır cayır doğumdan sonra kullanmadım 8 ay oldu geçen bi oturayım bakayım dedim resmen gazla debriyajı unutmuşum yerlerini 😦oğlum da bizimle birlikte gelecekti şimdi sırası değil araba kullanmanın dedim geçtim yine arkaya ama bazen arabayla gitmem gerekiyor cesaretim kırıldı resmen oğlum varken hiç kullanasım gelmiyor araba korkuyorum tekken de ya bana bişey olursa diye korkuyorum şimdi de çok üzüldüm siz yaşadınız mı böyle bişey ya 😂