Merhabalar 14 aylık bebeğim sürekli hasta oluyor beslenmesine o kadar dikkat ediyorum kreşte mecburiyetten çalıştığım için antibiyotik bitmeden antibiyotik başlıyoruz yoruldum ve çok üzülüyorum devamlı iğne bağışıklığı yükseltmek için ne yapabilirim sizin bebekleriniz de sık hastalanıyor mu