Hope77 6 aylık oğluma bugün oto koltuğu aldım dönerken oturtayım dedim korktu sıkıldı ağladı bilmiyorum açtı belki ondan ama alışmıcak ağlıcak durmucak diye tereddütteyim sizler nasıl alıştırdınız?
Busemertt Hope77 8 aylık hala yaka paça oturuyor 😕 sıkılıyor şaklabanlık yapıyorum karşısında genelde uyuduğu vakitler çıkmaya çalışıyorum yola
Hope77 Busemertt ay korkutmayın beni yaaa neden böyleler pusette duruodu arabada halbuki artık pusetine sığmadığı için oto koltugu aldım 2 kez denedim bugün yok ağlıyor 😣 eşimle tutuştuk kavgaya boşu boşuna aldırdım bunu bana dio bide salak sinir oldum