Ebrarkutay hem kundak yapıp sallardım şimdi kundak yapıp bırakıyorum kendi kendine uyuyor çünkü bebeklere aracı lazım uyumaları için mesela emzik mesela kundak gibi
Ben kundak yapınca uyuması gerektiğini düşünüp kendini kendine uyuyor şükür sallamadan kundak yapıp
Yan yatırıp biraz pışpışlayın belki uyur zamanla pışpışıda bırakırsınız