nazlimom_ çok normal kızım da o zamanlar öyleydi. Ben beşiğe koyup su içip yatağa girene kadar uyanırdı. Alarm takılmış gibiydi😅 eşimle ben nöbetleşe kucakta uyuturduk. Koynis koynis opuse koklasa. O aylarda zor ve yorucu geliyor ama dünyanın en güzel hislerini de kaçırmayın. Evi de yuvası da sizsiniz. Sizin teninizde kokunuzda huzur bulup, kendini güvende hissederek uyuyabiliyor. Bu aylar sıkıntısız geçirirseniz sonradan uyku problemi çekmezsiniz. Çünkü guven duygusu oturuyor. Benim kızım 18 aylik uyku sıkıntımız neredeyse olmadı.