Kızlar bana akıl verin ne olur 10 aylık bebeğim var ve doğduğundan beri uyku düzeni yok .başaramıyorum bir türlü erken yatsa (aksam 7 gibi)gece uyumuyor ( gece 1 -2 yi buluyor uyumasi) .
Sabah erken kaldırsam da aynı şekilde bu sefer çok huysuz oluyor bu sefer döngüyü erkene alamiyorum. Özetle her turlu gece yarışından önce uyumuyor.
uyutma şeklim zaten onu hiç demiyorum bile ayağımda sallasam bile illa o memeyi alacak salincak aldık tavana asılan biraz rahatlattı ama bu sefer de sallama olayi sinirmi bozuyor.memede uyuma yi nasıl bitirecegim. ( tek meme bu arada)emzik biberon da almıyor zaten.
Karışık yazmış olabilirim çok bunaldim inanın dr una sorduğumda uyku sorununu gülüyor. (Anneliği ne sandın demişti) tamam kolay değil biliyordum ama çözüm bulamıyorum.ailemden uzaktayım zaten.okuyandan da cevap verenden de Allah razı olsun