Melike_nehir Hanımlar kızım doğalı beri gaz sorunumuz var nurse hayvers ve biogaia denedik ikisinde de ağlaya ağlaya iki saate çıkarıyo bu sefer de zinco mu alsam diyorum ya da başka bildiğiniz etkili bir damla varmıdır🙏🏻Bazen de gaz çıkarsa bile büyüğünü yapamıyo iki aylık şuan
220322 Melike_nehir canım nurse harveysle birlikte kullanıyorum rahatlama var ama tabi yine sancıları oluyor
Limonipek Melike_nehir ben maflor kullandım beş dakika sonrasini hemen ypiyordu birde bağırsak düzenleyecek çok iyi oluyordu
Deletedmom_123 Kuzum ben kullanıyorum yüzde yetmiş rahatlattı diyebilirim SAb simplexe geçicem herkes öneriyor
Melike_nehir Deletedmom_123 bebeğiniz erkekmi kızmı acaba erkeklerde daha çok gaz olurmuş diye duymuştum benimkini zinco çözer belki diye tahmin ediyorum
Melike_nehir 220322 mutlaka kökten çözüm olmicanı biliyorum sadece sabır etmek lazım iki ay bitti 4 ay daha katlanırız inşallah biter o zamana kadar
MerveKayraTugra Maflor kullanıyorum 120 TL di sanırım. Baya etki gösterdi. Kasılıyor , aklı çıkana kadar ağlıyor , saat başı kalkıyordu.Şükür ki gece en fazla 2 kere kalkıyor.Onun dışında deliksiz uyuyor.
[silindi] Zinco kullandım bioagia kullandım bugün metsil aldım bugün daha coştu ağlaması şimdi eşimi eczaneye gönderdim en etkili neyse konuşsun sabah 5-8 arası inanılmaz gazı oluyor akşam pek olmuyordu şimdi bı saattir agliyo
Melike_nehir [silindi] duphalac alın o eniyisi doktorumuz yazdı bizede sabah akşam bir çay kaşığı veriyorum gazını da çıkarıyo büyüğünü de yaptırıyo iki aylıktan berş kullanıyorum
Melike_nehir Slakra evet aldık zinco damladan sadece ilk gün fayds ediyo başka hiç işe yaramadı bizde ama doktorumuz duphalac diye bişey verdi sabah akşam bir çay kaşığı veriyorum o çok işe yaradı tavsiye ederim 70 liraya aldık 3 aya gircek kızım da
Melike_nehir Zeynep0808 ben zinco kullandım ilk gün fayda etti sonra yine aynı oldu çözümü duphalac da bulduk doktorumuz yazdı şükür şuan iyiyiz 3 aylık şuan
Hatice_551 Melike_nehir Ah kıyamam kuzucuk☹️ Gaz damlası biz hiç kullanmadık ama gaz çıkarmak için bizde işe yarayanı ve muhtemelen sizde de yarayacak olanı söylemek istiyorum. Bebeğinizi sırtı sizin göğüsünüze dayanacak ve bacaklarını karnına çekecek şekilde altını açıp tuvalete lavaboya veya lazımlığa tutun. Sancısı olduğu için ağlayacaktır kendini kasacaktır ama siz onu sıkı tutun düşmesin ve bolca çıkarana kadar bekleyin. Emin olun çıkarınca inanılmaz rahatlayacak ve ağlaması da duracak🙏🏻 (Bu arada siz tutarken tuvaletini de yapabilir haberiniz olsun) Ben en sonki gaz sancısında dakikalarca tuttum ve dakikalarca yaptı kıyamam o kadar gaz yetişkin insanın içinde birikse onun bile sancısı olur. O yüzden en azından bir iki kere deneyin lütfen 🥺 Tutma pozisyonu da böyle https://www.shutterstock.com/tr/image-photo/practicing-elimination-communication-better-feel-your-1931660408
Melike_nehir Hatice_551 valla denedim şimdi ne var ne yok çıkardı çok sağolun gerçekten 10 dakika kadar tuttum o şekilde çıkardı
Balkiz15 Melike_nehir canım bana doktor duphalac yazdı kabizdim dikislerim zarar gormesin diye. Fotoğrafı varsa atabilir misin acaba aynı mı bahsettiğimiz surup. Bebegim 20 günlük kullanabiliyor muyum bi çay kaşığı acaba
Melike_nehir Balkiz15 Eczaneye sorun bence aynı olup olmadığını bilmiyorum da benim bebeğime doktor söyledi eşim bebekler için demiş sarı kıvamlı tatlı bişey beyaz kutuda fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum buraya ondan atamadım