Tubacnr0 bizimki de 10 aylık. Yerde oynuyor oyuncaklarla koltuğa çıktığım an mızırdanıyor, hep yanında oturayım istiyor yanındayken de 15 dk oynasa hemen üstüme atıyor kendini sürekli bana tırmanarak ayağa kalkmak istiyor. İştahı çok yoktu ama son 1haftadır düzeldi çok şükür. Yulafı çok seviyor kahvaltıda, öğlen akşam öğünlerinde çorba, köfte, tavuk, pilav, dolma gibi şeyleri iştahlı yer. Araöğün de meyve veriyorum yoğurdu sade sevmiyor o yüzden içine meyve rendeliyorum genelde