Jale67 Merhaba anneler. 3 aylık bebeğim var kolik, yalnızca yüzüstü uyuyor bende geceleri tedirgin oluyorum sırt üstü uyumuyor nasıl alıştırabililirim. Doktorumuz da yüz üstü önerdi ama yinede tedirginlik oluyor
Denizfdn Jale67 benim kızımda doğduğundan beri yüz üstü yatıyor şimdiye kadar hiçbir sorun olmadı gece sk sk bakıyorum düz yatirsamda kendisi dönüyor rahatı nasıl olursa
Ebrummm Jale67 benim bebegimde sirtustu rahat etmiyodu yuzustu yatiriyodum 4 bucuk aydan sonra alisti sirtustu yatmaya nefes alamaz diye korkmayin her turlu ayarliyo o kendini nefes alamassa kafasini kaldiriyo ya da ceviriyo
Alyaaselim Jale67 hiç alışmıyolar 6 aylık oldu kızım 1 aylıktan beri yüzüstü yatar. Sırt üstü çevirdiğim an uyanıyor.
sevim_kos Jale67 valla benim kızım da 2 buçuk 3 aylık olana kadar yüz üstü yattı kolikti. Gaz sancısı geçince uyuduktan sonra sırt üstü çevirmeye başladım alıştı
Jale67 Denizfdn dönmeye başlasa keşke kendi ayarlasa daha 3 aylığız inşallah çabuk dönüp kendi ayarlar
Jale67 Ebrummm gündüz takip ediyorum kafasını ayarlayıp ayarlayamadığını kendi ayarlıyor kaldırıyor tutuyor ama dönmeye başlamadığı için endişe ediyorum tabi
Jale67 Alyaaselim benimki de öyle sırt üstü yatırdım mı uyanıyor. Demekki yüz üstü daha rahat ediyor diyorum ama bu sefer de ben rahat olamıyorum
Jale67 sevim_kos bana da kolik olduğu için doktor önerdi aslında bu aralar çok sık yüzüstü yatmanın tehlikesiyle ilgili yazılar görmeye başladım
sevim_kos Jale67 evet ben de çok korkuyodum takıntılıydım bu konuya da ama çevirdiğim an uyanıyodu. Sonra kendi kendine alıştı. İnşallah sizinki de alılır ama 3 aylıkmış artık kafasını çok rahat kaldırıyodur