Bı çaresi yok, bende resmen kafayı yedim 1 sene. Sonra kendiliğinden düzeldi ki bende sizin gibi uyku saatlerine hep dikkat etmişimdir. Her şey kurallıdir zamanlidir. Her şeyi denedim olmadı olmadı artık 6.30 da uyanınca sevinir halde gelmistim.simdi 17 aylık oldu düzeldi sayılır ama hala arada bı geliyorlar 😄 mesela bu aralar ykne 5-6 gibi uyaniyo ama asla kaldıramıyorum 1 saat sonea uyuyo kendiliğinden de tabi ben o sırada sinir krizi ya da uyuyorum 😄 neyse zamanla düzeliyor sadece durumu kabullenip sabredin