Buketylz94 Sütüm azaldı bebeğim doymuyor mama takviyesi yapıyorum doktor önerisi ile. Araştırdım bestlak damla aldım ona başlayacağım süt artırıyormuş kullanıp memnun kalan var mı
Zehratrzi Buketylz94 ben kullandım bitene kadar daha sonra hemşire sütün iyi geliyorsa bırak daha almazsın demişti daha da kullanmadım ama arttırımı bence gayet iyi arkadaşımın sütü az geliyordu oda başladı kullanmaya memnun şuan
Asyaveannesi04 Buketylz94 ben kullanıyorum bu 3. Şişem felan çok da memnunum düzenli kullanımda bence faydası var
Buketylz94 Asyaveannesi04 Asyaveannesi04 deneyeceğim bende meme reddi yaşıyorum süt gelmeyince memeyi almak istemiyor geliyor da az geliyor bebeğim çok çok gelsin istiyor 🥺
dogukusss Buketylz94 bende kullanıyorum sezeryan sonrası sütüm hemen gelmişti. İyice arttırdı. Bol hurma yitin. Maltana içeceği için. Ve süt mısır bol yapraklı sebzeler sezeryanşı olduğum halde çıkar çıkmaz sütüm geldi. Somrasında isr çoğaldı. Sütünüzü sevin muhakkak ben emzirirken 4 parmak yapıp baş parmağımla sütümü seviyorum. Şaka gibi ama işe yarıyor gerçekten
Omerbatu Buketylz94 ben kullanıyorum günde 3 kez 20 damla kullaniliyor bir bardak suya ama ben sadece günde bir kez 20 damla kullanıyorum.sutum var ama takviye için kullanıyorum göğüslerim bayağı doluyor mutlaka tavsiye ederim
Mimoza-kizim Buketylz94 bende galactago kullandim canim cok iyi geldi bestlak bana yaramadi eger sanada yaramazsa galactagoyu deneyebilirsin 🥰
Momsmom Ben sutum ne zaman azalsa hemen bestlak aliyorum. Benm doktorum gunde 4 kez 15 damla seklinde ic demsti. Agzima damlatiyorum sbah ogle aksam gece . Faydasi cok. Birde hergun “I MOM LATTE” vitamin kullaniyorum 1 adet. Tavsye ederm👍