Olmazbebek Merhaba anneler kızım 19 günlük emzik alacağım avent mi alsam nuk mu alsam bilemedim aventin 06 ay ucu nasıl acaba kullananlar var mı memnun kaldınız mı
Ozgeylmz Olmazbebek merhaba avent ultra Air 0-6 ay bebeklerin genelde çabuk kabul ettikleri emzik biz kullanıyoruz memnunuz
Clkmerve Olmazbebek avent aldım air modeli tutmadı hala tutmuyor. Tutmayınca tutmuyor. Çokta ihtiyacım olmadı emzige
Sunkiss Olmazbebek İkizlerimde avent kullanıyorum. Öncesinde bibs kullandım avrnt’i daha çok sevdiler